Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Друковані видання / Розважальне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Viva! Украина (Едіпресс Україна)
|
64,44% |
5 |
|
2. |
1 |
Отдохни!
|
62,22% |
4,83 |
|
3. |
|
Уикенд |
13,33% |
1,03 |
|
4. |
5 |
Glance |
8,89% |
0,69 |
|
5. |
3 |
Бульвар Гордона |
6,67% |
0,52 |
|
5. |
4 |
Публичные люди |
6,67% |
0,52 |
|
5. |
~ |
Українська Туристична Газета |
6,67% |
0,52 |
|
–. |
5 |
What’s on |
6,67% |
0,52 |
|
8. |
5 |
Pop idol |
4,44% |
0,34 |
|
9. |
~ |
Твой досуг |
2,22% |
0,17 |
|
–. |
|
Манифест |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Вся неделя |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|