Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Друковані видання / Розважальне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Отдохни!
|
74,19% |
5 |
|
2. |
1 |
Viva! Украина (Едіпресс Україна)
|
67,74% |
4,57 |
|
3. |
4 |
Glance |
16,13% |
1,09 |
|
3. |
~ |
Бульвар Гордона |
16,13% |
1,09 |
|
3. |
|
Твой досуг |
16,13% |
1,09 |
|
6. |
3 |
Уикенд |
9,68% |
0,65 |
|
7. |
4 |
Публичные люди |
6,45% |
0,43 |
|
7. |
4 |
Українська Туристична Газета |
6,45% |
0,43 |
|
9. |
~ |
Манифест |
3,23% |
0,22 |
|
–. |
4 |
Вся неделя |
3,23% |
0,22 |
|
–. |
4 |
Pop idol |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
What’s on |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|