Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Друковані видання / Розважальне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
 |
I квартал (січень—березень) |
 |
II квартал (квітень—червень) |
 |
III квартал (липень—вересень) |
 |
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
 2 |
Viva! Украина (Едіпресс Україна)
|
44,74% |
5 |
 |
1. |
|
Отдохни!
|
44,74% |
5 |
 |
3. |
|
Бульвар Гордона |
18,42% |
2,06 |
 |
4. |
|
Уикенд |
10,53% |
1,18 |
 |
5. |
|
Українська Туристична Газета |
7,89% |
0,88 |
 |
6. |
 5 |
Pop idol |
5,26% |
0,59 |
 |
6. |
 ~ |
ОП
|
5,26% |
0,59 |
 |
6. |
 3 |
Твой досуг |
5,26% |
0,59 |
 |
9. |
 5 |
Мікроскоп
|
2,63% |
0,29 |
 |
9. |
 ~ |
Неделька
|
2,63% |
0,29 |
 |
–. |
 ~ |
Glance |
2,63% |
0,29 |
 | |
 |
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|