Результати голосування Експертів 2010 року у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
1. |
2 |
Burda Style
|
45,45% |
5 |
|
2. |
4 |
Сеzони моди |
36,36% |
4 |
|
3. |
2 |
Harper’s Bazaar
|
27,27% |
3 |
|
4. |
1 |
Зеркало моды
|
18,18% |
2 |
|
5. |
~ |
Anna (Енне Бурда) |
9,09% |
1 |
|
5. |
~ |
EXCLUSIVE style |
9,09% |
1 |
|
5. |
3 |
OK! |
9,09% |
1 |
|
5. |
4 |
Zефир |
9,09% |
1 |
|
5. |
|
Ателье |
9,09% |
1 |
|
5. |
~ |
Вышивка. Вязание |
9,09% |
1 |
|
–. |
|
Girl
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Волшебный клубок |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Обнова |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|