«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style  75,00% 5
2.
5
Girl  20,00% 1,33
2. OK!  20,00% 1,33
4.
8
Вышивка. Вязание  15,00% 1
5. Anna (Енне Бурда)  10,00% 0,67
5. Harper’s Bazaar  10,00% 0,67
5.
4
Ателье  10,00% 0,67
5.
~
Волшебный клубок  10,00% 0,67
9.
7
Zефир  5,00% 0,33
9.
3
Зеркало моды  5,00% 0,33
9.
~
Обнова  5,00% 0,33
9.
7
Сеzони моди  5,00% 0,33

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=20102