«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style  69,01% 5
2. Girl  21,13% 1,77
3.
4
OK!  18,31% 1,37
4.
3
Зеркало моды  12,68% 1,04
5.
10
Вышивка. Вязание  15,49% 1,03
6.
8
Zефир  12,68% 0,81
7.
6
Anna (Енне Бурда)  12,68% 0,79
8.
12
Волшебный клубок  8,45% 0,71
9.
7
Ателье  9,86% 0,63
10.
5
Сеzони моди  7,04% 0,53
11.
9
Harper’s Bazaar  7,04% 0,46
12.
11
EXCLUSIVE style  2,82% 0,19
13. Обнова  1,41% 0,08

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=2010U