«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style  53,85% 5
2.
5
Girl  30,77% 2,86
3.
2
OK!  23,08% 2,14
4.
9
Clash magazine  15,38% 1,43
4.
6
Harper’s Bazaar  15,38% 1,43
4.
7
Волшебный клубок  15,38% 1,43
4. Зеркало моды  15,38% 1,43
8.
7
Anna (Енне Бурда)  7,69% 0,71
8.
6
Zефир  7,69% 0,71
8.
3
Вышивка. Вязание  7,69% 0,71
–.
8
Сеzони моди  7,69% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=20121