Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Burda Style
|
53,85% |
5 |
|
2. |
5 |
Girl
|
30,77% |
2,86 |
|
3. |
2 |
OK! |
23,08% |
2,14 |
|
4. |
9 |
Clash magazine |
15,38% |
1,43 |
|
4. |
6 |
Harper’s Bazaar
|
15,38% |
1,43 |
|
4. |
7 |
Волшебный клубок |
15,38% |
1,43 |
|
4. |
|
Зеркало моды |
15,38% |
1,43 |
|
8. |
7 |
Anna (Енне Бурда) |
7,69% |
0,71 |
|
8. |
6 |
Zефир |
7,69% |
0,71 |
|
8. |
3 |
Вышивка. Вязание |
7,69% |
0,71 |
|
–. |
8 |
Сеzони моди |
7,69% |
0,71 |
|
–. |
7 |
EXCLUSIVE style |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Ателье |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Обнова |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|