«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style  56,76% 5
2.
4
OK!  27,03% 2,58
3. Girl  24,32% 2,09
4.
2
Зеркало моды  16,22% 1,52
5.
12
Ателье  10,81% 1
6. Harper’s Bazaar  10,81% 0,86
7.
5
Вышивка. Вязание  8,11% 0,68
8.
7
Zефир  8,11% 0,64
9.
13
Clash magazine  8,11% 0,61
9.
8
Волшебный клубок  8,11% 0,61
11.
10
Anna (Енне Бурда)  5,41% 0,60
–.
9
Сеzони моди  5,41% 0,43
12.
14
Обнова  2,70% 0,25

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=2012U