Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Vogue
|
|
5 |
|
2. |
1 |
Burda Style
|
|
4,11 |
|
3. |
|
Elle-Украина
|
|
3,21 |
|
4. |
8 |
EXCLUSIVE style |
|
2,73 |
|
5. |
2 |
Harper’s Bazaar
|
|
2,37 |
|
6. |
7 |
Зеркало моды |
|
1,77 |
|
7. |
3 |
Girl
|
|
1,30 |
|
8. |
5 |
Zефир |
|
1,23 |
|
9. |
4 |
Ателье |
|
1,22 |
|
10. |
6 |
OK! |
|
1,02 |
|
11. |
|
Shopping love |
|
0,87 |
|
12. |
11 |
Anna (Енне Бурда) |
|
0,44 |
|
13. |
9 |
Вышивка. Вязание |
|
0,36 |
|
14. |
10 |
Волшебный клубок |
|
0,27 |
|
15. |
12 |
Обнова |
|
0,21 |
|
–. |
10 |
Clash magazine |
|
0 |
|
–. |
|
Сеzони моди |
|
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2013 року в категорії «Видання про моду, стиль та красу»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|