Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Burda Style
|
62,50% |
5 |
|
2. |
3 |
Vogue
|
37,50% |
3 |
|
3. |
4 |
Elle-Украина
|
28,13% |
2,25 |
|
4. |
~ |
Zефир |
15,63% |
1,25 |
|
5. |
4 |
Girl
|
12,50% |
1 |
|
5. |
~ |
Вышивка. Вязание |
12,50% |
1 |
|
7. |
4 |
OK! |
9,38% |
0,75 |
|
7. |
5 |
Зеркало моды
|
9,38% |
0,75 |
|
9. |
5 |
Anna (Енне Бурда) |
3,13% |
0,25 |
|
9. |
4 |
EXCLUSIVE style |
3,13% |
0,25 |
|
9. |
5 |
Shopping love |
3,13% |
0,25 |
|
9. |
5 |
Волшебный клубок |
3,13% |
0,25 |
|
–. |
1 |
Touch magazine |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ателье |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Обнова |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|