«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Burda Style  62,50% 5
2.
3
Vogue  37,50% 3
3.
4
Elle-Украина  28,13% 2,25
4.
~
Zефир  15,63% 1,25
5.
4
Girl  12,50% 1
5.
~
Вышивка. Вязание  12,50% 1
7.
4
OK!  9,38% 0,75
7.
5
Зеркало моды  9,38% 0,75
9.
5
Anna (Енне Бурда)  3,13% 0,25
9.
4
EXCLUSIVE style  3,13% 0,25
9.
5
Shopping love  3,13% 0,25
9.
5
Волшебный клубок  3,13% 0,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=20151