«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Burda Style  62,50% 5
2. Elle-Украина  31,25% 2,50
2. Vogue  31,25% 2,50
2.
4
Вышивка. Вязание  31,25% 2,50
5.
1
Touch magazine  18,75% 1,50
5.
3
Girl  18,75% 1,50
5.
~
Zефир  18,75% 1,50
5.
4
Зеркало моды  18,75% 1,50
9.
4
Harper’s Bazaar  12,50% 1
9.
4
OK!  12,50% 1
9.
4
Волшебный клубок  12,50% 1
12.
4
Ателье  6,25% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=20153