«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style  29,63% 5
1.
5
Girl  29,63% 5
3.
2
Vogue  25,93% 4,38
4.
3
Elle-Украина  22,22% 3,75
5.
6
Зеркало моды  11,11% 1,88
–.
7
Shopping love  11,11% 1,88
6.
~
Touch magazine  7,41% 1,25
6.
7
Anna (Енне Бурда)  7,41% 1,25
6.
~
Ателье  7,41% 1,25
6.
~
Обнова  7,41% 1,25
10. Harper’s Bazaar  3,70% 0,63
10.
7
Волшебный клубок  3,70% 0,63
10.
5
Вышивка. Вязание  3,70% 0,63
–.
4
Zефир  3,70% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=20161