Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Touch magazine |
40,00% |
5 |
|
2. |
|
Burda Style
|
35,00% |
4,38 |
|
–. |
4 |
OK! |
35,00% |
4,38 |
|
3. |
|
JOY |
30,00% |
3,75 |
|
4. |
1 |
Vogue
|
25,00% |
3,13 |
|
5. |
|
Girl
|
20,00% |
2,50 |
|
6. |
4 |
Elle-Украина
|
10,00% |
1,25 |
|
6. |
|
Harper’s Bazaar
|
10,00% |
1,25 |
|
6. |
7 |
Вышивка. Вязание |
10,00% |
1,25 |
|
9. |
6 |
Ателье |
5,00% |
0,63 |
|
9. |
6 |
Зеркало моды
|
5,00% |
0,63 |
|
9. |
~ |
Обнова |
5,00% |
0,63 |
|
–. |
7 |
Shopping love |
5,00% |
0,63 |
|
–. |
5 |
Zефир |
5,00% |
0,63 |
|
–. |
|
Anna (Енне Бурда) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
EXCLUSIVE style |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Волшебный клубок |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|