«Фаворити Успіху» logo Мода, стиль, краса :: Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Touch magazine  40,00% 5
2. Burda Style  35,00% 4,38
–.
4
OK!  35,00% 4,38
3. JOY  30,00% 3,75
4.
1
Vogue  25,00% 3,13
5. Girl  20,00% 2,50
6.
4
Elle-Украина  10,00% 1,25
6. Harper’s Bazaar  10,00% 1,25
6.
7
Вышивка. Вязание  10,00% 1,25
9.
6
Ателье  5,00% 0,63
9.
6
Зеркало моды  5,00% 0,63
9.
~
Обнова  5,00% 0,63
–.
7
Shopping love  5,00% 0,63
–.
5
Zефир  5,00% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/fashion-style/?results=20164