Результати народного голосування 2019 року у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Burda Style
|
35,44% |
5 |
|
2. |
|
Elle-Украина
|
34,18% |
4,84 |
|
3. |
6 |
JOY |
24,05% |
3,50 |
|
4. |
5 |
Зеркало моды |
18,99% |
3,09 |
|
5. |
3 |
Girl
|
22,78% |
3,07 |
|
6. |
8 |
Вышивка. Вязание |
10,13% |
1,58 |
|
7. |
11 |
Anna (Енне Бурда) |
7,59% |
1,48 |
|
8. |
9 |
Волшебный клубок |
7,59% |
1,36 |
|
9. |
12 |
Обнова |
8,86% |
1,15 |
|
10. |
13 |
EXCLUSIVE style |
6,33% |
0,77 |
|
11. |
7 |
Harper’s Bazaar
|
5,06% |
0,69 |
|
12. |
4 |
Touch magazine |
6,33% |
0,57 |
|
13. |
10 |
Apriori |
2,53% |
0,55 |
|
14. |
|
Ателье |
3,80% |
0,54 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|