Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії Профільні видання / Мода, стиль, краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Burda Style
|
66,67% |
5 |
|
1. |
Elle-Украина
|
66,67% |
5 |
|
3. |
Apriori |
33,33% |
2,50 |
|
–. |
Anna (Енне Бурда) |
0,00% |
0 |
|
–. |
EXCLUSIVE style |
0,00% |
0 |
|
–. |
Girl
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Harper’s Bazaar
|
0,00% |
0 |
|
–. |
JOY |
0,00% |
0 |
|
–. |
Touch magazine |
0,00% |
0 |
|
–. |
Ателье |
0,00% |
0 |
|
–. |
Волшебный клубок |
0,00% |
0 |
|
–. |
Вышивка. Вязание |
0,00% |
0 |
|
–. |
Зеркало моды |
0,00% |
0 |
|
–. |
Обнова |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 4.11.2024 21:00:42 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових
респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким
чином довіру до обранимх учасників. |
|