Результати народного голосування 2011 року у категорії Інтернет-видання / Фінансові новини
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Finance.ua |
51,75% |
5 |
|
2. |
|
UBR: Фінансові і економічні новини |
29,82% |
2,78 |
|
3. |
4 |
Контракты |
24,56% |
2,63 |
|
4. |
|
Бизнес.ua
|
8,77% |
2,31 |
|
5. |
|
ЛІГА.net |
9,65% |
2,19 |
|
6. |
3 |
Бізнес в Україні |
20,18% |
1,72 |
|
7. |
|
Prostobank |
9,65% |
0,75 |
|
8. |
5 |
Maanimo |
4,39% |
0,52 |
|
9. |
|
BIN.ua |
0,88% |
0,20 |
|
–. |
|
Ricardo.com.ua |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Сайт фінансових новин». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|