Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Продукти харчування, кулінарія
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
5 |
Продукты питания |
|
5 |
|
2. |
6 |
Мир продуктов |
|
4,16 |
|
3. |
|
Кулинарные идеи |
|
3,93 |
|
–. |
2 |
Foods & Drinks. Продукты и напитки |
|
2,66 |
|
4. |
3 |
КаБаРе/Шик |
|
2,55 |
|
5. |
|
Эксперт Вкуса |
|
2,50 |
|
6. |
8 |
Мир упаковки
|
|
1,75 |
|
7. |
4 |
Продукти і торгівля |
|
1,66 |
|
8. |
7 |
Акциз |
|
1,19 |
|
9. |
|
Drinks+ (Напитки+)
|
|
0,77 |
|
–. |
1 |
Гурмэ |
|
0,65 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2009 року в категорії «Видання про продукти харчування»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|