Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії Профільні видання / Продукти харчування, кулінарія
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Едим со вкусом |
55,56% |
5 |
|
1. |
6 |
Продукты питания |
55,56% |
5 |
|
3. |
1 |
Кулинарные идеи |
33,33% |
3 |
|
4. |
|
FOOD UA. Продукты Украины |
22,22% |
2 |
|
4. |
6 |
Золотые рецепты наших читателей |
22,22% |
2 |
|
–. |
5 |
Эксперт Вкуса |
22,22% |
2 |
|
6. |
|
Drinks+ (Напитки+) |
11,11% |
1 |
|
6. |
5 |
Акциз |
11,11% |
1 |
|
6. |
8 |
Галерея Напитков и Деликатесов |
11,11% |
1 |
|
6. |
|
Кушать подано!
|
11,11% |
1 |
|
6. |
3 |
Наша кухня |
11,11% |
1 |
|
–. |
|
ВиноГрад |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
КаБаРе/Шик
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Кухарочка |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Мир продуктов |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мир упаковки |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Продукти і торгівля
|
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Секреты кухни |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Сомелье |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|