Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Продукти харчування, кулінарія
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
 |
Споживачі (40%) |
 |
Експерти (40%) |
 |
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
 2 |
FOOD UA. Продукты Украины |
 |
5 |
   |
2. |
 1 |
Кушать подано!
|
 |
3,48 |
   |
3. |
 6 |
Drinks+ (Напитки+) |
 |
2,83 |
   |
4. |
 9 |
Акциз |
 |
2,46 |
   |
5. |
 |
РестораторЪ
|
 |
2,33 |
  |
6. |
 5 |
Кулинарные идеи |
 |
2,29 |
  |
7. |
 15 |
Золотые рецепты наших читателей |
 |
2,11 |
   |
–. |
 ~ |
Едим со вкусом |
 |
1,83 |
 |
8. |
 4 |
Смачна подорож
|
 |
1,46 |
  |
9. |
 13 |
Галерея Напитков и Деликатесов |
 |
1,422 |
   |
10. |
 8 |
Секреты кухни
|
 |
1,418 |
 |
11. |
 7 |
Продукты питания |
 |
1,344 |
  |
12. |
 3 |
Наша кухня
|
 |
1,239 |
   |
13. |
 10 |
Мир продуктов |
 |
1,124 |
  |
14. |
|
ВиноFest |
 |
0,941 |
  |
15. |
 11 |
Сомелье |
 |
0,750 |
  |
16. |
|
Продукти і торгівля
|
 |
0,718 |
  |
17. |
 14 |
Мир упаковки |
 |
0,672 |
 |
18. |
 13 |
Кухарочка |
 |
0,636 |
 |
19. |
 15 |
ВиноГрад |
 |
0,574 |
 |
20. |
 |
Молочное дело |
 |
0,550 |
 |
21. |
 5 |
КаБаРе/Шик
|
 |
0,183 |
 |
22. |
 12 |
Харчовик
|
 |
0,122 |
 | |
 |
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2014 року в категорії «Видання про продукти харчування»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|