Результати народного голосування 2015 року у категорії Профільні видання / Продукти харчування, кулінарія
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
FOOD UA. Продукты Украины |
35,29% |
5 |
|
2. |
1 |
Кушать подано!
|
34,12% |
4,79 |
|
3. |
9 |
Смачна подорож
|
23,53% |
3,30 |
|
4. |
14 |
Наша кухня |
18,82% |
2,67 |
|
–. |
2 |
Кулинарные идеи |
17,65% |
2,48 |
|
5. |
4 |
РестораторЪ
|
17,65% |
2,44 |
|
6. |
15 |
Продукти і торгівля |
15,29% |
2,10 |
|
7. |
|
Кухарочка |
14,12% |
2,07 |
|
8. |
5 |
Секреты кухни |
15,29% |
2 |
|
9. |
15 |
Золотые рецепты наших читателей |
12,94% |
1,78 |
|
10. |
12 |
Мир продуктов |
10,59% |
1,46 |
|
11. |
14 |
Drinks+ (Напитки+) |
9,41% |
1,372 |
|
–. |
12 |
Галерея Напитков и Деликатесов |
2,35% |
1,367 |
|
12. |
6 |
Мир упаковки |
8,24% |
1,211 |
|
–. |
10 |
Молочное дело |
5,88% |
0,869 |
|
–. |
10 |
Продукты питания |
5,88% |
0,811 |
|
13. |
15 |
Харчовик |
5,88% |
0,786 |
|
–. |
8 |
ВиноГрад |
4,71% |
0,708 |
|
–. |
8 |
Акциз |
4,71% |
0,674 |
|
14. |
13 |
КаБаРе/Шик
|
4,71% |
0,615 |
|
–. |
11 |
Сомелье |
3,53% |
0,592 |
|
15. |
14 |
ВиноFest |
3,53% |
0,537 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2015 року в категорії «Видання про продукти харчування»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|