Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Профільні видання / Продукти харчування, кулінарія
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
FOOD UA. Продукты Украины |
38,89% |
5 |
|
2. |
3 |
Наша кухня |
33,33% |
4,29 |
|
3. |
|
Кухарочка |
27,78% |
3,57 |
|
3. |
2 |
Кушать подано!
|
27,78% |
3,57 |
|
5. |
4 |
Секреты кухни |
22,22% |
2,86 |
|
6. |
4 |
Drinks+ (Напитки+) |
16,67% |
2,14 |
|
6. |
|
РестораторЪ
|
16,67% |
2,14 |
|
8. |
5 |
ВиноFest |
5,56% |
0,71 |
|
8. |
2 |
Золотые рецепты наших читателей |
5,56% |
0,71 |
|
8. |
6 |
КаБаРе/Шик
|
5,56% |
0,71 |
|
8. |
5 |
Мир продуктов
|
5,56% |
0,71 |
|
8. |
~ |
Мир упаковки
|
5,56% |
0,71 |
|
8. |
~ |
Продукти і торгівля
|
5,56% |
0,71 |
|
–. |
6 |
Харчовик
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|