«Фаворити Успіху» logo Інформаційно-аналітичне видання :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Друковані видання / Інформаційно-аналітичне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Корреспондент  40,78% 5
2. Зеркало Недели  22,33% 2,40
3. Газета по-киевски  18,45% 2,34
4. Факты и комментарии  16,50% 2,21
5. Сегодня  11,65% 1,63
6. Kyiv Post  13,59% 1,49
7. Голос України  10,68% 1,30
8. Аргументы и факты в Украине  11,65% 1,27
9. КП в Украине  9,71% 1,24
10. Україна молода  5,83% 0,912
11. Урядовий кур’єр  8,74% 0,906
12. Газета «2000»  8,74% 0,860
13. День  6,80% 0,684
14. Cn-Столичка  4,85% 0,629
14. Киевские ведомости  4,85% 0,629
16. Московский комсомолец в Украине  3,88% 0,542
17. Вечерние вести  3,88% 0,471
18. Вечірній Київ  2,91% 0,407
19. Кіевскій телеграфъ  3,88% 0,398
20. Cn-Столичные Новости  2,91% 0,384
21. Молодь України  1,94% 0,319
22. Хрещатик  2,91% 0,310
23. Комментарии  1,94% 0,296
24. Власть и политика  0,97% 0,208
25. Публичные люди  0,97% 0,111
25. Українська газета  0,97% 0,111
27. Kyiv Weekly  0,97% 0,088
27. Правда Украины  0,97% 0,088

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інформаційно-аналітичне видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/information-analytic-publication/?results=2006U