Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Styleaddicted.com.ua |
36,21% |
5 |
|
2. |
1 |
E-motion.tochka.net
|
32,76% |
4,52 |
|
3. |
|
Tochka.net
|
22,41% |
3,10 |
|
4. |
|
ТаблоID |
13,79% |
1,90 |
|
5. |
|
plitkar.com.ua |
8,62% |
1,19 |
|
5. |
|
Starlife |
8,62% |
1,19 |
|
7. |
|
ШоуОбоз |
6,90% |
0,95 |
|
8. |
|
Гучні імена |
5,17% |
0,71 |
|
9. |
|
Absurdu.net |
3,45% |
0,48 |
|
10. |
|
MyzTabloid |
1,72% |
0,24 |
|
–. |
|
Party.com.ua |
1,72% |
0,24 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|