«Фаворити Успіху» logo Інтернет-глянець про шоу-бізнес :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
E-motion.tochka.net  41,82% 5
2. Viva!  40,00% 4,78
3. Tochka.net  27,27% 3,26
4.
5
plitkar.com.ua  21,82% 2,61
4. ТаблоID  21,82% 2,61
6.
1
Styleaddicted.com.ua  14,55% 1,74
7.
6
ШоуОбоз  10,91% 1,30
7.
5
Starlife  10,91% 1,30
9.
8
Absurdu.net  3,64% 0,43
9. STARSTime  3,64% 0,43
11. ZicZag Review  1,82% 0,22

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/internet-gloss-about-show-business/?results=20112