Результати народного голосування 2011 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Viva!
|
43,08% |
5 |
|
2. |
1 |
E-motion.tochka.net
|
38,97% |
4,36 |
|
3. |
2 |
Tochka.net
|
31,79% |
3,76 |
|
4. |
|
ТаблоID |
24,10% |
2,60 |
|
5. |
|
plitkar.com.ua |
15,90% |
1,72 |
|
6. |
|
Starlife |
10,77% |
1,22 |
|
7. |
|
ШоуОбоз
|
10,77% |
1,15 |
|
8. |
3 |
Styleaddicted.com.ua |
9,74% |
1,06 |
|
9. |
|
Absurdu.net |
4,10% |
0,49 |
|
10. |
|
STARSTime |
3,08% |
0,33 |
|
11. |
10 |
MyzTabloid |
3,08% |
0,31 |
|
12. |
~ |
ZicZag Review |
2,05% |
0,19 |
|
13. |
12 |
5 СЛОВ |
2,05% |
0,17 |
|
14. |
11 |
Гучні імена |
1,03% |
0,11 |
|
–. |
8 |
STARS@GLAVRED
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
zirki.info
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-глянець про шоу-бізнес». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|