Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
E-motion.tochka.net
|
54,84% |
5 |
|
2. |
1 |
Viva!
|
48,39% |
4,41 |
|
3. |
|
Tochka.net |
35,48% |
3,24 |
|
4. |
|
plitkar.com.ua |
12,90% |
1,18 |
|
4. |
3 |
ТаблоID |
12,90% |
1,18 |
|
4. |
5 |
ШоуОбоз
|
12,90% |
1,18 |
|
7. |
11 |
Absurdu.net |
9,68% |
0,88 |
|
7. |
6 |
Starlife |
9,68% |
0,88 |
|
7. |
|
zirki.info
|
9,68% |
0,88 |
|
10. |
8 |
MyzTabloid |
6,45% |
0,59 |
|
10. |
12 |
Гучні імена |
6,45% |
0,59 |
|
12. |
9 |
5 СЛОВ |
3,23% |
0,29 |
|
12. |
7 |
Styleaddicted.com.ua |
3,23% |
0,29 |
|
–. |
10 |
STARSTime |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
ZicZag Review |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|