Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Viva!
|
85,71% |
5 |
|
2. |
|
E-motion.tochka.net
|
28,57% |
1,67 |
|
2. |
8 |
ШоуОбоз
|
28,57% |
1,67 |
|
4. |
3 |
Tochka.net |
21,43% |
1,25 |
|
5. |
|
Starlife |
14,29% |
0,83 |
|
6. |
5 |
plitkar.com.ua |
7,14% |
0,42 |
|
6. |
~ |
STARSTime |
7,14% |
0,42 |
|
6. |
4 |
ТаблоID |
7,14% |
0,42 |
|
–. |
|
5 СЛОВ |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Absurdu.net |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MyzTabloid |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Styleaddicted.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ZicZag Review |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
zirki.info
|
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Гучні імена |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|