Результати народного голосування 2012 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Viva!
|
46,34% |
5 |
|
2. |
|
StarBrothers |
22,76% |
4,87 |
|
3. |
2 |
E-motion.tochka.net
|
34,96% |
3,74 |
|
4. |
3 |
Tochka.net |
19,51% |
2,15 |
|
5. |
4 |
ТаблоID |
15,45% |
1,70 |
|
6. |
7 |
ШоуОбоз
|
14,63% |
1,68 |
|
7. |
6 |
Starlife |
8,94% |
0,80 |
|
8. |
9 |
Absurdu.net |
6,50% |
0,63 |
|
9. |
5 |
plitkar.com.ua |
5,69% |
0,62 |
|
10. |
~ |
zirki.info
|
4,88% |
0,52 |
|
11. |
14 |
Гучні імена |
4,07% |
0,44 |
|
12. |
10 |
STARSTime |
3,25% |
0,27 |
|
13. |
11 |
MyzTabloid |
2,44% |
0,22 |
|
14. |
13 |
5 СЛОВ |
1,63% |
0,14 |
|
14. |
8 |
Styleaddicted.com.ua |
1,63% |
0,14 |
|
–. |
12 |
ZicZag Review |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-глянець про шоу-бізнес». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|