Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
StarBrothers |
52,63% |
5 |
|
2. |
|
Viva!
|
47,37% |
4,50 |
|
3. |
|
E-motion.tochka.net
|
18,42% |
1,75 |
|
3. |
5 |
Tochka.net
|
18,42% |
1,75 |
|
5. |
4 |
musicstarts.com.ua |
13,16% |
1,25 |
|
6. |
~ |
ТаблоID |
10,53% |
1 |
|
7. |
8 |
ШоуОбоз
|
7,89% |
0,75 |
|
8. |
|
5 СЛОВ |
5,26% |
0,50 |
|
8. |
~ |
Absurdu.net |
5,26% |
0,50 |
|
8. |
~ |
MyzTabloid |
5,26% |
0,50 |
|
8. |
6 |
Starlife |
5,26% |
0,50 |
|
12. |
7 |
Open.ua |
2,63% |
0,25 |
|
12. |
7 |
plitkar.com.ua |
2,63% |
0,25 |
|
12. |
~ |
STARSTime |
2,63% |
0,25 |
|
12. |
~ |
ДеПо – Шоу-бизнес
|
2,63% |
0,25 |
|
–. |
8 |
Delfi show-biz |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Styleaddicted.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ZicZag Review |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Портал журналістів |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|