Результати народного голосування 2017 року у категорії Інтернет-видання / Інтернет-глянець про шоу-бізнес
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Viva!
|
52,86% |
5 |
|
2. |
4 |
Tochka.net
|
24,29% |
2,46 |
|
3. |
2 |
StarBrothers |
22,14% |
2,29 |
|
4. |
6 |
ШоуОбоз |
12,14% |
1,23 |
|
5. |
8 |
Starlife |
12,14% |
1,10 |
|
6. |
5 |
musicstarts.com.ua |
10,71% |
0,92 |
|
7. |
3 |
Интернет-издание о шоу-бизнесе Mewos Journal |
8,57% |
0,91 |
|
8. |
14 |
Open.ua |
7,14% |
0,75 |
|
9. |
10 |
Starway Magazine |
7,86% |
0,72 |
|
10. |
7 |
ТаблоID |
6,43% |
0,68 |
|
–. |
11 |
ДеПо – Шоу-бизнес
|
4,29% |
0,64 |
|
–. |
16 |
STARSTime |
4,29% |
0,62 |
|
11. |
|
Stylespot.com.ua |
2,14% |
0,57 |
|
12. |
|
TVBOOM |
3,57% |
0,56 |
|
13. |
12 |
Гаганьюз |
6,43% |
0,54 |
|
14. |
20 |
Starbom.com |
5,71% |
0,53 |
|
15. |
22 |
LiRoom |
5,71% |
0,51 |
|
–. |
17 |
MyzTabloid |
2,86% |
0,41 |
|
16. |
13 |
Fine-Femina |
5,00% |
0,39 |
|
17. |
9 |
plitkar.com.ua |
4,29% |
0,363 |
|
18. |
|
Best People Club |
0,71% |
0,357 |
|
18. |
|
Clutch |
0,71% |
0,357 |
|
20. |
18 |
Absurdu.net |
3,57% |
0,343 |
|
21. |
24 |
Styleaddicted.com.ua |
3,57% |
0,298 |
|
22. |
19 |
5 СЛОВ |
2,86% |
0,239 |
|
–. |
21 |
ZicZag Review |
1,43% |
0,209 |
|
–. |
23 |
Delfi show-biz |
1,43% |
0,200 |
|
23. |
15 |
Портал журналістів |
1,43% |
0,104 |
|
–. |
|
E-motion.tochka.net
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lucky Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
OREST |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Pre — party |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-глянець про шоу-бізнес». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|