Результати народного голосування 2011 року у категорії Друковані видання / Видання для дітей
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пізнайко |
48,09% |
5 |
|
2. |
|
Казковий вечір |
38,25% |
3,92 |
|
3. |
4 |
Барвінок |
29,51% |
2,96 |
|
4. |
3 |
Малятко |
26,78% |
2,57 |
|
5. |
|
Мадагаскар |
4,37% |
0,85 |
|
6. |
5 |
Профессор Крейд |
7,65% |
0,81 |
|
7. |
8 |
Велика дитяча газета |
4,92% |
0,58 |
|
8. |
7 |
Ангеляткова наука
|
4,37% |
0,56 |
|
9. |
|
Маленька фея та сім гномів |
4,37% |
0,42 |
|
10. |
|
Мир детства и чудес |
2,19% |
0,41 |
|
11. |
6 |
Веселые идейки (Едіпресс Україна)
|
2,73% |
0,38 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Дітяче видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|