Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії Друковані видання / Видання для дітей
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пізнайко |
57,14% |
5 |
|
2. |
|
Казковий вечір |
38,10% |
3,33 |
|
3. |
|
Барвінок |
33,33% |
2,92 |
|
4. |
8 |
Мадагаскар |
28,57% |
2,50 |
|
5. |
4 |
Малятко |
23,81% |
2,08 |
|
6. |
5 |
Велика дитяча газета |
4,76% |
0,42 |
|
6. |
~ |
Веселые идейки (Едіпресс Україна)
|
4,76% |
0,42 |
|
6. |
8 |
Мир детства и чудес |
4,76% |
0,42 |
|
6. |
5 |
Профессор Крейд |
4,76% |
0,42 |
|
–. |
7 |
Ангеляткова наука |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Маленька фея та сім гномів |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|