Підсумкові результати голосування 2007 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Менеджмент, персонал
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Пропоную роботу |
|
5 |
|
2. |
4 |
Работа и учеба |
|
4,81 |
|
3. |
6 |
Управление персоналом – Украина |
|
4,69 |
|
4. |
9 |
Менеджмент и менеджер |
|
2,65 |
|
5. |
14 |
Новый персонал |
|
1,79 |
|
6. |
4 |
Бизнес-команда |
|
1,50 |
|
7. |
3 |
Нова робота |
|
1,46 |
|
7. |
2 |
Персонал плюс |
|
1,46 |
|
9. |
7 |
Секретарь-референт |
|
1,27 |
|
10. |
8 |
The Cheif |
|
1 |
|
11. |
13 |
Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социологи |
|
0,92 |
|
12. |
10 |
Охорона праці |
|
0,73 |
|
13. |
14 |
Управление проектами |
|
0,69 |
|
14. |
13 |
Банківський менеджмент |
|
0,58 |
|
14. |
12 |
Довідник кадровика |
|
0,58 |
|
14. |
12 |
Управление компанией |
|
0,58 |
|
17. |
9 |
Мотивация и оплата труда |
|
0,38 |
|
18. |
11 |
Управление человеческим потенциалом |
|
0,35 |
|
19. |
~ |
Персонал плюс |
|
0,19 |
|
19. |
11 |
Психология и соционика межличностных отношений |
|
0,19 |
|
19. |
5 |
Підручник для директора |
|
0,19 |
|
22. |
11 |
Управление развитием персонала |
|
0,15 |
|
–. |
13 |
Антикризисный менеджмент |
|
0 |
|
–. |
15 |
Соционика, ментология и психология личности |
|
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2007 року в категорії «Видання для менеджерів та керівників»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2007 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|