«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер  38,60% 5
2. Зеркало рекламы  22,81% 2,78
3. Новый маркетинг  21,05% 2,76
4. Медиа эксперт  19,30% 2,61
5. Бренд-менеджмент  10,53% 1,71
6. Маркетинг и реклама  14,04% 1,52
7. Marketing Media Review  10,53% 1,47
8. Управление продажами  8,77% 1,25
9. Интернет-маркетинг  8,77% 1,07
10. Реклама и дизайн в Украине  7,02% 1,04
11. Маркетинг услуг  8,77% 1,01
12. Логистика: проблемы и решения  7,02% 0,98
13. Маркетинг в Україні  7,02% 0,97
14. Рекламные технологии  7,02% 0,91
15. Стимулирование Продаж/ Blt-Report  5,26% 0,89
16. Наружная реклама  5,26% 0,82
17. Рекламный бизнес/ Adreport  3,51% 0,61
18. Отдел маркетинга  5,26% 0,58
19. Реклама: теория и практика  5,26% 0,45
20. Маркетинговые исследования в Украине  3,51% 0,43
21. Маркетинговые коммуникации  1,75% 0,33
22. Мир выставок  3,51% 0,30
23. Outdoor Ukraine  1,75% 0,15
23. Наш  1,75% 0,15

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=2006U