«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
6
Marketing Media Review  5
2.
4
PR-менеджер  4,63
3. Зеркало рекламы  2,91
4.
12
Наш  2,61
5.
18
Маркетинговые исследования в Украине  2,21
6.
1
Новый маркетинг  2,12
7.
10
Интернет-маркетинг  2,08
8.
2
Маркетинг и реклама  1,89
9.
8
Маркетинг в Україні  1,72
10.
5
Управление продажами  1,06
11.
13
Мир выставок  0,71
12.
15
Рекламный бизнес/ Adreport  0,67
13.
20
Отдел маркетинга  0,64
13.
21
Реклама и дизайн в Украине  0,64
13.
17
Реклама: теория и практика  0,64
16.
21
Outdoor Ukraine  0,60
17.
16
Бренд-менеджмент  0,515
18.
11
Маркетинг услуг  0,508
19. About Event  0,386
20.
21
Наружная реклама  0,380
21.
14
Рекламные технологии  0,354
22.
19
Логистика: проблемы и решения  0,257
23.
20
Маркетинговые коммуникации  0,251
24.
7
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  0,225
–.
9
Медиа эксперт  0,129

Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2008 року в категорії «Видання про маркетинг і рекламу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=2008A