«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
PR-менеджер  5
2.
3
Marketing Media Review  4,70
3.
1
Маркетинг в Україні  4,23
4.
7
Зеркало рекламы  2,62
5. Маркетинг и реклама  2,57
6. Мир выставок  2,09
7.
4
Новый маркетинг  1,93
8.
11
Маркетинговые коммуникации  1,69
9.
17
Маркетинговые исследования в Украине  1,61
10. Рекламные технологии  1,57
11.
16
Отдел маркетинга  1,45
12. Интернет-маркетинг  1,26
13.
18
Реклама и дизайн в Украине  1,25
14.
23
Логистика: проблемы и решения  1,18
15.
20
Outdoor Ukraine  1,01
16.
8
Бренд-менеджмент  0,89
16.
19
Наружная реклама  0,89
18.
21
Рекламный бизнес/ Adreport  0,81
19.
15
Управление продажами  0,67
20.
22
Реклама: теория и практика  0,43
21.
14
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  0,31
22.
13
Маркетинг услуг  0,21

Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2010 року в категорії «Видання про маркетинг і рекламу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=2010A