Результати голосування Експертів 2010 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
1. |
|
Marketing Media Review |
71,43% |
5 |
|
2. |
3 |
Маркетинг и реклама |
42,86% |
3 |
|
3. |
2 |
PR-менеджер |
28,57% |
2 |
|
3. |
2 |
Маркетинг в Україні |
28,57% |
2 |
|
3. |
|
Новый маркетинг |
28,57% |
2 |
|
6. |
4 |
Зеркало рекламы |
14,29% |
1 |
|
6. |
4 |
Интернет-маркетинг |
14,29% |
1 |
|
6. |
~ |
Логистика: проблемы и решения |
14,29% |
1 |
|
6. |
~ |
Маркетинговые исследования в Украине |
14,29% |
1 |
|
6. |
~ |
Маркетинговые коммуникации |
14,29% |
1 |
|
6. |
4 |
Отдел маркетинга |
14,29% |
1 |
|
6. |
4 |
Рекламные технологии |
14,29% |
1 |
|
–. |
|
Outdoor Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Бренд-менеджмент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Маркетинг услуг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мир выставок |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Наружная реклама |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Реклама и дизайн в Украине |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Реклама: теория и практика |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Рекламный бизнес/ Adreport |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Управление продажами |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вдала подія |
0,00% |
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2010 року в категорії «Видання про маркетинг і рекламу»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|