«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер  46,15% 5
2.
4
Зеркало рекламы  38,46% 4,17
3.
4
Бренд-менеджмент  30,77% 3,33
3.
4
Мир выставок  30,77% 3,33
5.
4
Новый маркетинг  23,08% 2,50
6.
5
Marketing Media Review  15,38% 1,67
6.
4
Маркетинговые исследования в Украине  15,38% 1,67
8.
6
Outdoor Ukraine  7,69% 0,83
8.
6
Логистика: проблемы и решения  7,69% 0,83
8.
2
Маркетинг в Україні  7,69% 0,83
8.
5
Маркетинг и реклама  7,69% 0,83
8.
3
Маркетинговые коммуникации  7,69% 0,83
8.
6
Отдел маркетинга  7,69% 0,83
8.
~
Реклама и дизайн в Украине  7,69% 0,83
8.
4
Реклама: теория и практика  7,69% 0,83
8.
6
Рекламный бизнес/ Adreport  7,69% 0,83
8.
6
Управление продажами  7,69% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20101