«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер  38,98% 5
2.
3
Маркетинг в Україні  22,03% 2,83
3.
4
Зеркало рекламы  22,03% 2,71
4.
5
Marketing Media Review  16,95% 2,32
5.
2
Мир выставок  15,25% 1,96
6.
9
Маркетинговые исследования в Украине  11,86% 1,79
7.
13
Рекламные технологии  11,86% 1,73
8.
6
Бренд-менеджмент  13,56% 1,55
9.
21
Отдел маркетинга  11,86% 1,52
10.
11
Маркетинг и реклама  13,56% 1,46
11.
7
Новый маркетинг  11,86% 1,34
11.
10
Реклама и дизайн в Украине  10,17% 1,34
13.
16
Интернет-маркетинг  6,78% 1,19
14.
17
Управление продажами  8,47% 1,16
15.
8
Маркетинговые коммуникации  10,17% 1,10
16.
15
Outdoor Ukraine  8,47% 0,92
17.
20
Реклама: теория и практика  6,78% 0,74
18.
23
Наружная реклама  6,78% 0,71
19.
18
Рекламный бизнес/ Adreport  5,08% 0,57
20.
19
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  5,08% 0,54
21.
12
Маркетинг услуг  3,39% 0,36
22. Логистика: проблемы и решения  1,69% 0,21

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=2010U