Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
PR-менеджер |
37,04% |
5 |
|
2. |
|
Маркетинг в Україні |
29,63% |
4 |
|
3. |
~ |
Интернет-маркетинг |
18,52% |
2,50 |
|
3. |
|
Маркетинг и реклама |
18,52% |
2,50 |
|
5. |
4 |
Marketing Media Review
|
14,81% |
2 |
|
5. |
4 |
Зеркало рекламы |
14,81% |
2 |
|
5. |
~ |
Маркетинговые исследования в Украине |
14,81% |
2 |
|
8. |
5 |
Новый маркетинг |
11,11% |
1,50 |
|
8. |
5 |
Рекламные технологии |
11,11% |
1,50 |
|
8. |
5 |
Управление продажами |
11,11% |
1,50 |
|
11. |
~ |
Логистика: проблемы и решения |
7,41% |
1 |
|
11. |
5 |
Мир выставок |
7,41% |
1 |
|
11. |
4 |
Отдел маркетинга |
7,41% |
1 |
|
11. |
5 |
Реклама и дизайн в Украине |
7,41% |
1 |
|
11. |
4 |
Реклама: теория и практика |
7,41% |
1 |
|
16. |
4 |
Outdoor Ukraine |
3,70% |
0,50 |
|
16. |
4 |
Маркетинговые коммуникации |
3,70% |
0,50 |
|
16. |
~ |
Наружная реклама |
3,70% |
0,50 |
|
16. |
5 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
3,70% |
0,50 |
|
16. |
4 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
3,70% |
0,50 |
|
–. |
4 |
Бренд-менеджмент |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Маркетинг услуг |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|