«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Marketing Media Review  50,00% 5
2.
1
PR-менеджер  25,00% 2,50
2.
3
Зеркало рекламы  25,00% 2,50
2.
~
Маркетинг и реклама  25,00% 2,50
2. Маркетинговые исследования в Украине  25,00% 2,50
2.
3
Реклама и дизайн в Украине  25,00% 2,50
7.
~
Логистика: проблемы и решения  16,67% 1,67
7.
2
Маркетинг в Україні  16,67% 1,67
7.
~
Маркетинг услуг  16,67% 1,67
7.
3
Мир выставок  16,67% 1,67
11.
~
Новый маркетинг  8,33% 0,83
11.
3
Отдел маркетинга  8,33% 0,83
11.
~
Реклама: теория и практика  8,33% 0,83
11.
~
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  8,33% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20113