«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер  42,86% 5
1.
4
Маркетинг и реклама  42,86% 5
3. Marketing Media Review  28,57% 3,33
3.
4
Маркетинговые исследования в Украине  28,57% 3,33
3.
4
Новый маркетинг  28,57% 3,33
3.
4
Отдел маркетинга  28,57% 3,33
7.
2
Зеркало рекламы  14,29% 1,67
7.
3
Маркетинг в Україні  14,29% 1,67
7.
4
Мир выставок  14,29% 1,67
7.
6
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  14,29% 1,67
7.
5
Управление продажами  14,29% 1,67

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20114