Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Marketing Media Review |
|
5 |
|
2. |
5 |
Маркетинг и реклама |
|
4,22 |
|
3. |
4 |
Новый маркетинг |
|
3,57 |
|
4. |
6 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
|
2,92 |
|
5. |
2 |
PR-менеджер |
|
2,66 |
|
6. |
11 |
Интернет-маркетинг |
|
1,88 |
|
7. |
3 |
Маркетинг в Україні |
|
1,75 |
|
8. |
13 |
Реклама: теория и практика |
|
1,43 |
|
9. |
14 |
Управление продажами |
|
1,17 |
|
10. |
~ |
ProPR |
|
1,04 |
|
10. |
8 |
Мир выставок |
|
1,04 |
|
12. |
15 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
|
0,97 |
|
13. |
9 |
Реклама и дизайн в Украине |
|
0,91 |
|
14. |
10 |
Зеркало рекламы |
|
0,71 |
|
14. |
19 |
Маркетинговые коммуникации |
|
0,71 |
|
14. |
19 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
|
0,71 |
|
17. |
|
Наружная реклама |
|
0,65 |
|
18. |
17 |
Рекламные технологии |
|
0,45 |
|
18. |
7 |
Outdoor Ukraine |
|
0,45 |
|
20. |
15 |
Логистика: проблемы и решения
|
|
0,19 |
|
20. |
16 |
Маркетинг услуг |
|
0,19 |
|
20. |
12 |
Отдел маркетинга |
|
0,19 |
|
–. |
18 |
Бренд-менеджмент |
|
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2012 року в категорії «Видання про маркетинг і рекламу»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|