«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Marketing Media Review  25,00% 5
1.
3
Интернет-маркетинг  25,00% 5
1.
5
Управление продажами  25,00% 5
4.
3
Маркетинг и реклама  16,67% 3,33
4.
1
PR-менеджер  16,67% 3,33
4. Зеркало рекламы  16,67% 3,33
4.
2
Маркетинг в Україні  16,67% 3,33
4.
7
Маркетинговые коммуникации  16,67% 3,33
4.
6
Реклама и дизайн в Украине  16,67% 3,33
10. ProPR  8,33% 1,67
10.
4
Маркетинговые исследования в Украине  8,33% 1,67
10.
6
Реклама: теория и практика  8,33% 1,67
10.
5
Рекламные технологии  8,33% 1,67
10.
7
Рекламный бизнес/ Adreport  8,33% 1,67
10.
7
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  8,33% 1,67

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20122