Результати голосування Журі Успішних Людей 2013 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
1. |
|
Marketing Media Review |
50,00% |
5 |
|
2. |
~ |
Маркетинг и реклама |
33,33% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Реклама и дизайн в Украине |
33,33% |
3,33 |
|
2. |
|
Рекламный бизнес/ Adreport |
33,33% |
3,33 |
|
5. |
2 |
Outdoor Ukraine |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Маркетинг в Україні |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
~ |
Маркетинговые исследования в Украине
|
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Мир выставок |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Наружная реклама |
16,67% |
1,67 |
|
–. |
~ |
PR-менеджер |
16,67% |
1,67 |
|
–. |
|
Art of Sales / Искусство продаж |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ProPR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бренд-менеджмент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Зеркало рекламы |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Интернет-маркетинг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Логистика: проблемы и решения
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Маркетинг услуг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Маркетинговые коммуникации |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Отдел маркетинга |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Реклама: теория и практика |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Рекламные технологии |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Управление продажами |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Новый маркетинг |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|