Результати народного голосування 2013 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Маркетинг и реклама |
35,71% |
5 |
|
2. |
4 |
Маркетинг в Україні |
20,00% |
4,06 |
|
3. |
1 |
Marketing Media Review |
15,71% |
3,40 |
|
4. |
10 |
Зеркало рекламы |
17,14% |
3,30 |
|
5. |
8 |
Интернет-маркетинг |
11,43% |
2,54 |
|
6. |
~ |
Outdoor Ukraine |
10,00% |
2,17 |
|
7. |
5 |
Управление продажами |
8,57% |
1,96 |
|
8. |
9 |
Реклама и дизайн в Украине |
7,14% |
1,89 |
|
9. |
7 |
ProPR |
10,00% |
1,86 |
|
–. |
4 |
Новый маркетинг |
2,86% |
1,52 |
|
10. |
14 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
7,14% |
1,43 |
|
11. |
13 |
Рекламные технологии |
10,00% |
1,40 |
|
12. |
10 |
Маркетинговые коммуникации |
5,71% |
1,35 |
|
13. |
11 |
Мир выставок |
10,00% |
1,33 |
|
13. |
15 |
Отдел маркетинга |
7,14% |
1,33 |
|
15. |
|
Art of Sales / Искусство продаж |
5,71% |
1,31 |
|
16. |
6 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
5,71% |
1,20 |
|
17. |
15 |
Логистика: проблемы и решения
|
7,14% |
1,10 |
|
18. |
8 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
5,71% |
1,05 |
|
19. |
12 |
Реклама: теория и практика |
5,71% |
0,90 |
|
20. |
15 |
Наружная реклама |
4,29% |
0,82 |
|
21. |
15 |
Маркетинг услуг |
2,86% |
0,37 |
|
–. |
|
Бренд-менеджмент |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|