Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Маркетинг и реклама |
|
5 |
|
2. |
3 |
Marketing Media Review
|
|
3,92 |
|
3. |
6 |
ProPR |
|
2,16 |
|
4. |
17 |
Art of Sales / Искусство продаж |
|
1,95 |
|
5. |
2 |
Маркетинг в Україні |
|
1,63 |
|
6. |
14 |
Управление продажами |
|
1,52 |
|
–. |
~ |
PR-менеджер |
|
1,38 |
|
7. |
10 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
|
1,32 |
|
8. |
9 |
Мир выставок |
|
0,95 |
|
9. |
5 |
Зеркало рекламы |
|
0,86 |
|
10. |
15 |
Рекламные технологии |
|
0,72 |
|
11. |
16 |
Маркетинговые коммуникации |
|
0,63 |
|
12. |
8 |
Интернет-маркетинг |
|
0,49 |
|
13. |
12 |
Наружная реклама |
|
0,48 |
|
14. |
4 |
Реклама и дизайн в Украине |
|
0,43 |
|
14. |
11 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
|
0,43 |
|
16. |
7 |
Outdoor Ukraine |
|
0,39 |
|
17. |
13 |
Отдел маркетинга |
|
0,38 |
|
18. |
21 |
Маркетинг услуг |
|
0,31 |
|
19. |
20 |
Реклама: теория и практика |
|
0,18 |
|
19. |
|
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
|
0,18 |
|
–. |
|
Бренд-менеджмент |
|
0 |
|
–. |
18 |
Логистика: проблемы и решения
|
|
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2014 року в категорії «Видання про маркетинг і рекламу»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|