Результати народного голосування 2014 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Маркетинг и реклама |
53,33% |
5 |
|
–. |
~ |
PR-менеджер |
4,44% |
2,67 |
|
2. |
|
Маркетинг в Україні |
20,00% |
2,31 |
|
3. |
7 |
Управление продажами |
17,78% |
2,11 |
|
4. |
|
Зеркало рекламы |
15,56% |
1,67 |
|
5. |
14 |
Art of Sales / Искусство продаж |
13,33% |
1,11 |
|
6. |
13 |
Мир выставок |
8,89% |
1 |
|
7. |
5 |
Интернет-маркетинг |
8,89% |
0,96 |
|
8. |
19 |
Наружная реклама |
6,67% |
0,93 |
|
9. |
3 |
Marketing Media Review
|
8,89% |
0,91 |
|
10. |
8 |
Реклама и дизайн в Украине |
8,89% |
0,82 |
|
10. |
|
Рекламный бизнес/ Adreport |
6,67% |
0,82 |
|
12. |
6 |
Outdoor Ukraine |
8,89% |
0,76 |
|
13. |
|
Отдел маркетинга |
6,67% |
0,73 |
|
14. |
15 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
6,67% |
0,71 |
|
15. |
9 |
ProPR |
4,44% |
0,67 |
|
16. |
20 |
Маркетинг услуг |
4,44% |
0,60 |
|
17. |
11 |
Рекламные технологии |
4,44% |
0,56 |
|
18. |
|
Реклама: теория и практика |
4,44% |
0,36 |
|
18. |
17 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
4,44% |
0,36 |
|
20. |
12 |
Маркетинговые коммуникации |
2,22% |
0,22 |
|
–. |
|
Бренд-менеджмент |
0,00% |
0 |
|
–. |
16 |
Логистика: проблемы и решения
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|