«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Маркетинг и реклама  53,33% 5
–.
~
PR-менеджер  4,44% 2,67
2. Маркетинг в Україні  20,00% 2,31
3.
7
Управление продажами  17,78% 2,11
4. Зеркало рекламы  15,56% 1,67
5.
14
Art of Sales / Искусство продаж  13,33% 1,11
6.
13
Мир выставок  8,89% 1
7.
5
Интернет-маркетинг  8,89% 0,96
8.
19
Наружная реклама  6,67% 0,93
9.
3
Marketing Media Review  8,89% 0,91
10.
8
Реклама и дизайн в Украине  8,89% 0,82
10. Рекламный бизнес/ Adreport  6,67% 0,82
12.
6
Outdoor Ukraine  8,89% 0,76
13. Отдел маркетинга  6,67% 0,73
14.
15
Маркетинговые исследования в Украине  6,67% 0,71
15.
9
ProPR  4,44% 0,67
16.
20
Маркетинг услуг  4,44% 0,60
17.
11
Рекламные технологии  4,44% 0,56
18. Реклама: теория и практика  4,44% 0,36
18.
17
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  4,44% 0,36
20.
12
Маркетинговые коммуникации  2,22% 0,22

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=2014U