Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Маркетинг и реклама |
61,54% |
5 |
|
2. |
3 |
Маркетинг в Україні |
23,08% |
1,88 |
|
2. |
~ |
Реклама и дизайн в Украине |
23,08% |
1,88 |
|
2. |
|
Управление продажами |
23,08% |
1,88 |
|
–. |
2 |
Зеркало рекламы |
23,08% |
1,88 |
|
5. |
~ |
Marketing Media Review |
15,38% |
1,25 |
|
5. |
3 |
Outdoor Ukraine |
15,38% |
1,25 |
|
5. |
3 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
15,38% |
1,25 |
|
5. |
3 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
15,38% |
1,25 |
|
9. |
3 |
Art of Sales / Искусство продаж |
7,69% |
0,63 |
|
9. |
~ |
Логистика: проблемы и решения
|
7,69% |
0,63 |
|
9. |
~ |
Мир выставок |
7,69% |
0,63 |
|
9. |
3 |
Отдел маркетинга |
7,69% |
0,63 |
|
9. |
~ |
Реклама: теория и практика |
7,69% |
0,63 |
|
9. |
~ |
Рекламные технологии |
7,69% |
0,63 |
|
–. |
~ |
ProPR |
7,69% |
0,63 |
|
–. |
|
Бренд-менеджмент |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Интернет-маркетинг |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Маркетинг услуг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Маркетинговые коммуникации |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Наружная реклама |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|