«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Маркетинг и реклама  61,54% 5
2.
3
Маркетинг в Україні  23,08% 1,88
2.
~
Реклама и дизайн в Украине  23,08% 1,88
2. Управление продажами  23,08% 1,88
–.
2
Зеркало рекламы  23,08% 1,88
5.
~
Marketing Media Review  15,38% 1,25
5.
3
Outdoor Ukraine  15,38% 1,25
5.
3
Маркетинговые исследования в Украине  15,38% 1,25
5.
3
Рекламный бизнес/ Adreport  15,38% 1,25
9.
3
Art of Sales / Искусство продаж  7,69% 0,63
9.
~
Логистика: проблемы и решения  7,69% 0,63
9.
~
Мир выставок  7,69% 0,63
9.
3
Отдел маркетинга  7,69% 0,63
9.
~
Реклама: теория и практика  7,69% 0,63
9.
~
Рекламные технологии  7,69% 0,63
–.
~
ProPR  7,69% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20153