Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Маркетинг и реклама |
59,09% |
5 |
|
2. |
|
Маркетинг в Україні |
18,18% |
1,54 |
|
2. |
~ |
Мир выставок |
18,18% |
1,54 |
|
4. |
3 |
Маркетинговые исследования в Украине
|
13,64% |
1,15 |
|
5. |
~ |
Marketing Media Review |
9,09% |
0,77 |
|
5. |
~ |
Outdoor Ukraine |
9,09% |
0,77 |
|
5. |
3 |
Бренд-менеджмент |
9,09% |
0,77 |
|
5. |
|
Наружка + Indoor
|
9,09% |
0,77 |
|
5. |
3 |
Реклама и дизайн в Украине |
9,09% |
0,77 |
|
5. |
3 |
Рекламный бизнес/ Adreport |
9,09% |
0,77 |
|
5. |
3 |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
9,09% |
0,77 |
|
12. |
3 |
Маркетинг услуг |
4,55% |
0,38 |
|
12. |
~ |
Маркетинговые коммуникации |
4,55% |
0,38 |
|
12. |
~ |
Реклама: теория и практика |
4,55% |
0,38 |
|
–. |
|
Интернет-маркетинг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Рекламные технологии |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|